Čili

Vieningas sprendimas efektyviam Čili restoranų valdymui Baltijos šalyse

Čili valdomas restoranų tinklas Latvijoje iki šiol naudojo kitą verslo ir restoranų valdymo sistemą negu Lietuvoje. Dviejų skirtingų sistemų naudojimas įmonės veiklos valdymui kėlė nepatogumų ir lėmė išaugusias veiklos sąnaudas ir nūdienos efektyvumo poreikių ėmusį nebeatitikti verslo valdymo procesą. Siekdami supaprastinti visą verslo procesą ir jo valdymą, Latvijoje pasitelkė jau Lietuvoje išmėgintą ir sėkmingai funkcionuojantį sprendimą.

Didžiausią Baltijos šalyse restoranų tinklą valdančiai UAB „Čili Holdings“, be franšizės veiklos, priklauso 56 restoranai Lietuvoje ir Latvijoje. Antrą veiklos dešimtį skaičiuojantį viešojo maitinimo tinklą sudaro restoranai „Čili pica“, „Čili kaimas“, ”Forest” ir „SOYA“.

Iššūkis

Pirmojoje „Čili“ sistemoje kiekviena įmonės veiklos dalis buvo valdoma skirtingomis programomis. Restoranai neturėjo centrinio valdymo sprendimo, o duomenų apsikeitimas buvo nepakankamas. 2007 m. Lietuvoje įdiegus Microsoft Dynamics NAV bei LS Hospitality sistemas, „Čili“ restoranų tinklas Latvijoje toliau naudojo kitą valdymo sistemą negu Lietuvoje. Dviejų skirtingų sistemų naudojimas įmonės veiklos valdymui kėlė nepatogumų, kadangi neturėjo galimybės greitai gauti ir disponuoti vieningais duomenimis bei skyrėsi atsargų Lietuvoje ir Latvijoje valdymas. Skirtingas duomenų konsolidavimas sąlygojo sudėtingesnę „Čili“ duomenų analitiką. Atitinkamai dviejų skirtingų sistemų palaikymas atsieidavo didelius kaštus. Šios priežastys lėmė išaugusias veiklos sąnaudas ir nūdienos efektyvumo poreikių ėmusį nebeatitikti verslo valdymo procesą.

„Mes augome greitai. Kai pradėjome veiklą 1997 m. mūsų turima sistema mus tenkino, tačiau turint daugiau nei 20 restoranų ir plečiantis tarptautiniu mastu, sistemai keliami visai kiti reikalavimai“

„Čili” generalinis direktorius Vaidas Strolė

Sprendimas

„Čili“ siekdami supaprastinti visą verslo procesą ir jo valdymą bei koreguoti ankstesnės sistemos trūkumus, 2014 m. pabaigoje Latvijoje pasitelkė jau Lietuvoje išmėgintą ir sėkmingai funkcionuojantį sprendimą, kuris apima verslo valdymo sistemą Microsoft Dynamics NAV bei toje pačioje platformoje veikiančią restoranų bei pristatymo į namus valdymo programą LS Nav Hospitality. „Čili“ jau kurį laiką svarstė sistemos diegimą Latvijoje, galutinį apsisprendimą lėmė pasitikėjimas sprendimo diegėju StrongPoint, sąlygotas ilgamečio bendradarbiavimo, bei faktas, jog gauna ne tik jau išbaigtą, Lietuvoje veikiantį ir pasiteisinusį, bet ir kompleksinį sprendimą, kurį sudaro programinė, techninė įranga ir jos aptarnavimas.

MS Dynamics NAV pagalba vykdoma visa finansinė apskaita, atsargų ir žaliavų valdymas bei nurašymas, centrinio ofiso operacijos, pristatymo į namus modulis ir padalinių valdymas. LS Nav Hospitality apima restoranų POS ir back-office funkcijas – leidžia valdyti meniu, rezervavimą, asortimentą ir kainodarą, aptarnaujamas zonas, staliukus, akcijų, nuolaidų ir lojalumo funkcijas, užsakymus virtuvei. Viso LS Nav Hospitality yra įdiegta 56 restoranuose su beveik 160 PartnerTech SP-600 POS sistemomis (darbo vietomis).

Rezultatas

Vieninga Microsoft Dynamics NAV sistema Baltijos šalyse ne tik supaprastino „Čili“ verslo procesą ir valdymą, bet ir leis sutaupyti tiek laiko, tiek finansinių kaštų – nuo šiol palaikoma tik viena universali įmonės valdymo sistema. Be operacijų paspartinimo, visas procesas tapo skaidresnis ir sustiprėjo restoranų kontrolės mechanizmas – vieninga sistema teikia vieningus duomenis apie prekes, pardavimus, leidžia bendrai nurašyti žaliavas. Įmonės apskaita tiek Lietuvoje, tiek Latvijoje vykdoma pagal tą patį apskaitos modulį.

Naujoji sistema leidžia centralizuotai valdyti „Čili“ restoranų veiklą, veiklos duomenys yra detalūs ir matomi realiu laiku. Įmonė gali laiku reaguoti į aktualius verslo pokyčius rinkoje, analizuoti savo produktų bei klientų tendencijas bei priiminėti teisingus sprendimus, remdamasi greitai gaunama ir tikslia bei išsamia informacija.

Kartu su valdymo sistema įdiegta nauja moderni įranga paspartino klientų aptarnavimą restoranuose. Pirkėjams siūloma lojalumo programa, valdoma per Microsoft Dynamics NAV, taip pat suvienodinta ir funkcionuoja pagal veikimo principus Lietuvoje. „Čili“ lojalumo programa „Draugai” buvo įgyvendinta panaudojant LS Hospitality lojalumo modulį, integruotą su MS Dynamics NAV. StrongPoint atliko sistemos integraciją su interneto svetaine. Kiekvienas „Čili“ klientas bet kuriame restorane gali įsigyti nuolaidų kortelę ir ją užregistruoti internetu bei užsisakyti maisto.

Dar vienas iš aspektų, padėsiantis ne tik sutaupyti, bet ir supaprastinti procesų tvarkymą, yra tai, kad sistemos ir įrangos priežiūra bei aptarnavimas telkiamas StrongPoint rankose – tad „Čili“ iškilusių nesklandumų šalinimo nebereikės derinti su skirtingomis aptarnavimo įmonėmis Lietuvoje ir Latvijoje, atitinkamai sutaupant ženklius laiko išteklius.

Microsoft Dynamics NAV ir LS Hospitality buvo pasirinktos dėl šių pagrindinių priežasčių:

  • Centrinio valdymo ir kontrolės galimybės restoranuose.
  • Plataus partnerių tinklo skirtingose šalyse ir šių produktų pripažinimo visame pasaulyje.
  • Sistemos lankstumo ir galimybės pritaikyti skirtingų tipų restoranuose.
  • Sistemoje integruoto pristatymo modulio funkcionalumo.

Sužinokite, kuo galime jums padėti

Susisiekime ir aptarkime, kuo galime būti naudingi jūsų verslui ir procesų automatizavimui.

PRADĖKIME POKALBĮ

Let’s find the most suitable solution for you

Leave your information and we will contact you

SUSISIEKITE