Sanitex

Šiuolaikinis sprendimas „Cash&Carry“ prekybos valdymui

„Sanitex“ verslo ir prekybos valdymui naudojo nuosavą prekybos valdymo sistemą, tačiau, verslui augant ir plečiantis į kitas valstybes, palaikyti šią sistemą tapo pernelyg sudėtinga. Įmonei parengtas ir įdiegtas prekybos ir sandėlio atsargų operacijų valdymo sprendimas, kurio branduolį sudaro LS Nav prekybos modulis, veikiantis MS Dynamics NAV platformoje. Sprendimo patrauklumas slypi tame, jog šio funkcionalumas, atlikus reikalingas modifikacijas, galėjo būti pritaikytas prie specifinių „Sanitex“ procesų, nekuriant visiškai naujos sistemos.

UAB „Sanitex“ – plataus vartojimo prekių didmeninės prekybos, distribucijos bei logistikos lyderė Lietuvoje ir Latvijoje, aktyviai plėtojanti veiklą ir Estijoje. 1997 m. įmonė įkūrė nuosavą didmeninės prekybos tinklą PROMO Cash&Carry, aptarnaujantį mažesnes parduotuves, kioskus, kavines, barus.

Iššūkis

„Sanitex“ verslo ir prekybos valdymui naudojo nuosavą prekybos valdymo sistemą, tačiau, verslui augant ir plečiantis į kitas valstybes, palaikyti šią sistemą tapo pernelyg sudėtinga. Įmonei prireikė specialistų, kurie padėtų įgyvendinti verslo plėtros planus. Be to, anksčiau naudotas sprendimas nebuvo pritaikytas darbui su eurais. Projekto įgyvendinimui pasirinktas partneris StrongPoint, kadangi savo paslaugas teikia visose trijose Baltijos šalyse.

„Sistemos diegėjo pasirinkimą labiausiai įtakojo tai, kad StrongPoint kaip ir “Sanitex” veikia visose Baltijos šalyse, o LS Retail funkcionalumas kurį galima gauti su šiuo produktu standartiškai arba nesunkiai modifikavus pritaikomas mums“

„Sanitex“ informacinių technologijų direktorius Ramūnas Teišerskis

Įmonės valdomas prekybos tinklas PROMO Cash&Carry – tai sandėlio tipo parduotuvės, kur prekės pateikiamos pakuotėmis arba fasuotos didesniais kiekiais, tačiau laikomos prekybos salėje, o ne sandėlyje. Prekybos tinklo klientas yra specifinis – ne įprastinis pirkėjas, ieškantis kasdienės reikmės prekių, o prekybininkas, smulkus verslininkas, restoranas, biuras, mokykla ar kita organizacija. Kartu skiriasi ir prekybos pobūdis, nes perkama ne vienetais, o dideliais kiekiais – didmenos principu.

„Sanitex“ ieškojo tokio sprendimo, kuris atitiktų „Cash&carry“ pardavimų pobūdį, taip pat turėtų galimybę realizuoti specifinių įmonės procesų funkcionalumą. „Cash&carry“ operacijos skiriasi nuo standartinio mažmeninės prekybos funkcionalumo, pavyzdžiui, būtinas sąskaitų faktūrų išrašymas kasoje kiek įmanoma trumpinant kliento aptarnavimo laiką, platūs reikalavimai kainodaros galimybėms bei kiti ypatumai, susiję su eksporto dokumentų įforminimu ir prekių atrinkimu pagal išankstinius užsakymus.

Sprendimas

Įmonei parengtas ir įdiegtas prekybos ir sandėlio atsargų operacijų valdymo sprendimas, kurio branduolį sudaro LS Nav prekybos modulis, veikiantis Microsoft Dynamics NAV platformoje. Sprendimo patrauklumas slypi tame, jog šio funkcionalumas, atlikus reikalingas modifikacijas, galėjo būti pritaikytas prie specifinių „Sanitex“ procesų, nekuriant visiškai naujos sistemos. Latvijos parduotuvėse įdiegta sistema, pateikta su visa reikalinga technine įranga – NCR POS terminalais, DIGI svėrimo įranga bei priežiūros paslaugomis. Darbą pagreitino tai, kad StrongPoint turi nuosavą aptarnavimo tinklą visose Baltijos šalyse, todėl klientui galėjome pasiūlyti Latvijos specifikai paruoštą techninę įrangą bei vietinius specialistus.

Išmėginę sprendimą parduotuvėse Latvijoje, „Sanitex“ siekdami suvienodinti sistemas ir Lietuvos PROMO Cash&Carry centruose, o ateityje ir atsidarysiančiuose Estijoje, išplėtė projektą ir LS Nav, paremtą Microsoft Dynamics NAV, diegiasi ir likusiose parduotuvėse.

Rezultatas

„Sanitex“ naudojasi modernia prekybos valdymo sistema, leidžiančia efektyviau valdyti prekybos ir sandėlio atsargų operacijas vienodai skirtingose šalyse. Projekto dėka buvo išplėstos kainodaros bei sumažintos darbuotojų klaidų galimybės, panaudojus LS Retail kainų etikečių sistemą.

Komunikacija su kitomis sistemomis

„Sanitex“ aktualu, jog sistema leidžia dirbti su bankiniais terminalais. Be to, Microsoft Dynamics NAV 6-oji versija, kuri naudojama Lietuvoje ir Estijoje, turi galimybę komunikuoti su kitomis apskaitos, lojalumo ar trečiųjų šalių sistemomis per žiniatinklio tarnybą (Web Services) – tai sumažino laiko sąnaudas diegiantis naujus funkcionalumus bei leido pasidalinti atsakomybėmis tarp „Sanitex“ programuotojų ir „StrongPoint“ specialistų.

Vieninga sistema

LS Nav ir MS Dynamics NAV leidžia įmonei valdyti mažmeninės prekybos operacijas ir gauti bei apdoroti pardavimų duomenis tiek iš Lietuvos, tiek iš Latvijos naudojantis viena platforma. Kartu leidžia efektyviau įgyvendinti vykdomą plėtrą Estijoje, remiantis bendra verslo valdymo platforma.

Sudėtingos kainodaros įgyvendinimas

LS Nav funkcionalumas ir jo modifikacijos leis „Sanitex“ efektyviai valdyti sudėtingos, daugiapakopės kainodaros principus. PROMO Cash& Carry parduotuvėse galima apsipirkinėti tik turint kliento kortelę. Klientas turi savo id, pagal kurį yra identifikuojamas. Atitinkamai, klientams, teikiamos nuolaidos, išskirtiniai pasiūlymai. Verslo sistemos dėka kasoje sukurta galimybė tikrinti kliento duomenis kitose sistemose, operatyviai gauti ir panaudoti kredito, lojalumo informaciją kitose „Sanitex“ dukterinėse įmonėse.

Sužinokite, kuo galime jums padėti

Susisiekime ir aptarkime, kuo galime būti naudingi jūsų verslui ir procesų automatizavimui.

PRADĖKIME POKALBĮ

Let’s find the most suitable solution for you

Leave your information and we will contact you

SUSISIEKITE